من دخترم

من دخترم

 

من یک دخترم؛

 

خالقم به نامم سوره ای نازل کرد!


من یک دخترم:


در تقویم روزی به نامم ثبت کرده اند!


با تمام مردانگیهایت هیچ گاه نمیتوانی بفهمی رنگ صورتی برایم یک دنیاست!


نمی توانی بفهمی عشق به لاک قرمز را گریه کردن بدون خجالت را.....


درک کردنش در توان تو نیست منم لیلای عشق و زلیخای انتظار.........


من دخترم؛چک نویس هیچ احساسی نمیشوم


من دخترم؛دخترانه میخندم پس مرا که خندان میبینی برچسب هرزگی بر پیشانیم نزن.....


دخترم و دخترانه ناز میکنم


دخترانه حسادت میکنم......


آری؛من همان دختریم که عشوه هایم بر باد میدهد......غرور مردانه ات را.......

 



نظرات شما عزیزان:

دختر خیال پرداز
ساعت18:56---28 دی 1394
آپــــــــــــــــــــــ❤ــــ

مهدی سوداگر
ساعت17:23---21 دی 1394

سلام . ممنون که نظر گذاشتی . منم خوبم
فردا امتحان داری ؟
منم امتحان دارم . بعد از امتحان میام لوکس بلاگ حدود ساعت 12 یا 1 اگه تونستی تو هم بیا . راستی این متنت خیییلی عالی بود
موفق باشی
پاسخ:سلام اره این روزای اخر امتحانامون پشت سر همه .تمام تلاشمو میکنم ک بتونم بیام ولی فک نکنم اون موقع بتونم .اگه تونستی شب ساعتای 9/5،10 بیا هستم شماهم موفق باشی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 21 دی 1394برچسب:, ساعت 15:46 توسط բձէεოε |